FAQ - Częste pytania

Jaki jest status mojego zamówienia?

Wszelkie informacje dotyczące statusu zamówienia otrzymasz drogą mailową. Czas dostarczenia przesyłki może różnić się w zależności od wybranego sposobu dostawy i płatności. W razie wątpliwości skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Śledzenie przesyłki jest niedostępne. Co zrobić?

Pamiętaj, że możliwość śledzenia przesyłki jest dostępna dopiero po 24h od momentu nadania paczki. Musisz, więc uzbroić się w cierpliwość. Nie martw się - Twoja biżuteria na pewno jest już w drodze!  

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Płatności możesz dokonać w sposób, jaki jest dla Ciebie najwygodniejszy. Możesz zapłacić kartą kredytową (DotPay), zrobić przelew online za Przelewy24, opłacić zamówienie przez PayPal bądź uiścić opłatę kurierowi dostarczającemu przesyłkę.  

Jakie formy dostawy są dostępne?

Posiadamy kilka opcji dostawy. Wybierając odpowiednią musisz określić czy zależy Ci na szybkiej dostawie czy na jak najniższym koszcie przesyłki. W zależności od preferencji możesz wybrać przesyłkę kurierską, pocztową bądź Paczkomat InPost.

W jaki sposób zwrócić zamówiony towar?

Na zwrot zamówionego towaru masz 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Przed wysyłką wypełnij formularz zwrotu i wyślij go wraz z towarem na adres sklepu. W ciągu 14 dni zwrócimy Ci pieniądze.

Pamiętaj, że zwrócić można tylko towar nieużywany.

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Na reklamację zakupionej biżuterii masz 2 lata. Jeśli chcesz zgłosić reklamację postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

1. Z zakładki “Formularze” pobierz Formularz zgłoszenia reklamacji.

2. Wypełniony formularz wraz z towarem odeślij na adres Manustico ul.Nowy Świat 14/34 08-110 Siedlce

3. O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię drogą mailową w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem.

ikonka do góry
 
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl